איזה עיסויי אתם מעדיפים?




לקישורים נוספים...

חיפוש

תרגיל מתיחה לפגיעות גב‏‏ תחתון

חיבוק הברכיים

זהו תרגיל הרפיה של שרירי הגב התחתון. עמדת המוצא היא שכיבה עם הפנים כלפי מעלה (שכיבה), עם ברכיים כפופות וכפות הרגליים שלך שטוחות על הרצפה. הזרועות מתוחות לאורך הגוף.

מתוך עמדה זו, לכופף את הצוואר קדימה כאילו מביטים לטבור, ומעלים את הברכיים לכיוון החזה  אח"כ לחבק את הברכיים  בשתי ידיים. להחזיק כמה שניות. ללחוץ בעדינות את הברכיים לחזה שלך (אם זה לא כואב לעשות זאת), ואז לאט לאט לחזור לתנוחת המוצא ולשהות בו כמה שניות

 

 

הוספת תגובה

חשבון משתמש
שלום אורח/ת

התחבר | משתמש חדש